Никога повече Виваком!!!

Едва ли има по-нахални,подмолни,арогантни,нагли,безотговорни,дори противни с отношението си служители от тези на Виваком(БТК+Вивател).

А пък каквито са служителите – такава и компанията… Нали те си ги избират с кастинг , пардон- с интервю.


Уверих се в това вече многократно. Лошото е , че градацията на безумните им и некомпетентни действия и съвети е толкова фрапираща, че на човек му идва да върви по другия тротоар ,само за да не е близо до техен офис.

Повече от десет месеца (ужасно много време за моето търпение) ползвам услугите им -стационарен пост и интернет. И толкова дълго съм им „абонат“(презрително-както също клиент,потребител и т.н.) не заради друго , а защото договора е за година. Жалко, че няма такъв за месец например. Пробваш,виждаш и бягаш далеч от тях… Ама няма – година е най-краткия.И внимание – с опцията за автоматично подновяване, ако не подадеш молба за прекратяване. Супер, но не и за клиента.

Ако започна да разказвам как почти всяка седмица трябваше да се звъни на 0800100 (сега 123) и да се обяснява как интернета постоянно прекъсва и че трябва някой да дойде да отстрани, проблема ще ми отнеме дни…То не бяха отговори от рода на: „Рестартирайте си модема“- след като поне 50 пъти за деня сме го рестартирали, или „Ще отстраним проблема дистанционно от тук“ – което беше като увертюра към следващото ни обаждане… Да не говорим , че всеки разговор с централата им(кол-центъра) преминава през поне трима „разбирачи“, като на всеки трябва да се рецитира име,адрес,номер,проблем,от кога е така и още куп глупости, зададени с едничката цел да остане човек с измамното чувство, че ей-сега ще се оправят нещата  и  нета му ще е перфектен. И понеже обикновено проблемът си остава, и си звънял от понеделник до четвъртък по няколко десетки пъти, то евентуално може в петък да се появи екип на входната врата „да погледнат кво стаа тука,чи ни бачка нета“.

То с времето се свиква. Няма как. Обаче от преди месеци още чакам да наближи края на договора. И защото има клауза ,че трябва да се пусне молба за прекратяване един месец преди изтичането му , старателно съм си го записал на един голям бял лист и съм го закачил от вътрешната страна на вратата-точно под шпионката. Така на излизане, денят ми винаги е малко по- весел , един ден по-близо до края.

И днес така се зарадвах , че скоро ще се разделя с Виваком , че направо реших още сега да пусна молбата(да не ми мине черна котка пътя , и да изпусна заветния ден).  И как да не се изкефи човек на тази компания? Като разбраха , че искам да се отказвам от услугите им , ме посъветваха да си помисля и да имам предвид , че ако по-рано подам молба – вероятно веднага ще ми спрат нета!!! Нищо , че си плащам! Съветват ме…

Затова – Никога повече Виваком!!!

Ха-ха-ха! Такива работи ,драги ми Смехурко,както се казваше едно време! Сещам се , че преди 3-4 месеца на ръба на нервна криза заради тотална липса на интернет (от Виваком-естествено) попитах в офиса им какво ще стане , ако не си платя таксата , защото не съм получил обещаната услуга от тях? Отговорът беше:“Имаме си едни хора ,които се занимават с неплатилите!“. Как само звучи,а ? Мутренски ли?!? Нееее…нали е вече 2010 уж…

22 Коментари to “Никога повече Виваком!!!”

  1. Намразих всички мобилни оператори в България…

  2. Пешо Says:

    „Намразих всички мобилни оператори в България…“
    И аз също. Ама вината не е в тях, а в политиците които позволяват да се случва подобно нещо. Истината е че няма институция в Булгаристан която да защитава потребителите от подобни негодници. Комисия за защита на потребителите и Комисия за регулиране на съобщенията нямат НИКАКВИ правомощия и е напълно излишно да се разправяте и да пишете жалби поради простата причина че няма да има никакъв резултат. Тези две институции са просто „прах очите“ уж че имате права.Писах жалби и до двете та знам за какво става дума. Там са назначени едни лентяи на които изобщо не им дреме за вашите проблеми. Аз отдавна не вярвам на нито една държавна институция и решавам проблемите си сам…..

  3. анти-виваком Says:

    Абсолютно съм съгласен – бягайте надалеч от виваком, ужасни са.
    Ползвам Интернет от тях и до сега ми прекъсваше на около 30 минути. Обаждах им се, за да оправят проблема и те всеки път правят отдалечена проверка и затварят заявката без да се обадят да питат дали проблемът е отстранен. Даже спорих с един от техните служители – било нормално интернет да прекъсва. След 3 седмици спорове успях да ги накарам да ми сменят модема – ха сега дали ще се сетите какво стана – започна да прекъсва на 10 минути, хехехе.
    Сега ще прекратявам договора с 1-месечно предизвестие и ще си плащам таксата за няколко месеца напред, само и само да се махна от тях.
    Поздрави на всички, които не ползват виваком, а на всички, които ги ползват да им е честито.

  4. Drama Says:

    Имам същия проблем с телевизията от тях. Сключих договор едва на 15 ноември 2010. Ако сложа бял лист на вратата под шпионката, ще овехтее за 10 месеца . Вчера , чакайки да си подам листчето с жалбата в един офис, чух две момчета да обсъждат дали да не си направят абонамент за телевизия. Като лъв скочих и веднага им обясних да не го правят при никакви условия, че е супер зле услугата им. Те са истински късметлии!!!! След като си тръгнаха момчетата, продавачът ми каза, че това не било коректно от моя страна. До този момент бях кротка и любезна, но в тази реплика ме взриви. Така крещях, че се надявам да се е чуло надалеч. Обясних му, че ако чуя още една дума, ще застана пред магазина и ще обясня на всеки клиент, който влиза какво представлява ВИВАКОМ ТВ и ще направя билборд!!!

  5. xpyc Says:

    разбира се, че не е коректно. ако при теб има някакъв проблем(външни смущения) не е задължително да има и при тях.
    ако не може да ти се предостави качествена услуга ще ти бъде прекратен договора.

    • drama Says:

      Това би се случило в една нормална компания, която държи на клиентите си! Виваком не е сред тях!!! Получих отговор на жалбата си- обикновен template. Жалбата ми беше много конкретна. Изискваше много конкретен отговор! Именно защото това е една страшно некоректна компания, не съм очаквала повече. А проблемите при мен изобщо не са от външни смущения. Аз имам най-идеалните условия за цифрова телевизия. Жалбата ми беше свързана с неявяването на техниците при записан час. Няма да изпадам в подробности, защото не си струва за тях. Има си адвокати за това.Клиент съм им за 1 година. Но после ме губят завинаги. Това за тях е задоволително. Вероятно и за теб хрус. Ти да не си техен служител? Задавам си въпроса защо толкова им пука дали ще си прекратя договора????!!!! А не им пука какво получавам срещу парите си????!!!! Будали много. Те ще оцелеят.

      • xpyc Says:

        какво ти отговориха на жалбата? извинение вероятно?
        да , технически служител съм, но не от екипа на техниците, който ходят на посещения.
        Всеки гледа да си запази клиентите, но ако не се оплачеш, че имаш проблем няма как да знаем, за да бъде той решен.
        Всеки сам избира какви услуги и от кой доставчик да ги ползва, отдавна не сме монополист, както енерго дружествата.

  6. drama Says:

    И се оплаках, и казах, че имам проблем, но вашият гениален служител, бил решил проблема дистанционно. Интересно! Моят телевизор не беше разбрал! Бях оставила телефоните си. Можеше този гений да се обади и да провери дали вече всичко е наред. Не го е направил по една много проста причина- не беше поправил нищо дистанционно!!! Исках да разбера името на този техник, който се е скатал и ме е ангажирал да го чакам часове, сякаш ми е любовник. Скриха го!!! Исках да говоря със супервайзор, управител, висшепоставен- ПОЗНАЙ, не можело!!!! Защо да не може???? Очевидно,защото каквито управителите, такива и служителите им!!!! Когато след дълги разпри се строиха трима още по-големи специалисти у дома да поправят проблема на ВАШАТА техника, ми се обясни, че моите кабели не ставали!!! И точно пуснаха телевизора да ми покажат, че в тази къща телевизия никога няма да има с тези кабели, и О! ЧУДО! Картина и звук за чудо и приказ!!! Казаха, че не можели да повярват. А аз ви казвам, сменете си професията, за тази очевидно не ставате!!!!
    Не ставате. Има много други оператори. Ще ви сменя. Всичките ми познати знаят и те също няма да ви станат клиент за телевизия. Когато сте специалисти в едно, не смятайте, че за всичко сте кадърни. Може след години на гърба на клиенти като мен да се научите, но благодаря, за мен ще е твърде късно. Има един много интересен факт за услугата VIVACOM TV- когато се говори по мобилен телефон, сигналът прекъсва винаги. Това услуга на VIVACOM, свързана с бутона MUTE на телевизора ли е?

    • xpyc Says:

      съжалявам, че се е случило, но не може заради няколко несъвестни техници да се вземат генерални заключения за цялата компания. А и името на техника нито го знаят на 123 нито в магазина. Заявките се преливат през информационна система. Ако сте сигнализирали на 123, че не сте били посетени, колегите ще вземат мерки.
      благодаря за обратната връзка относно прекъсванията и имам няколко върпса – на кой мобилен оператор е телефона от който се говори когато прекъсва? Вие в стаята ли намирате или на тераса в близост до антената?

  7. drama Says:

    Хрус, не знам кой си, не знам колко добър специалист си в това,което работиш (не ме и интересува), но в сферата на услугите удовлетвореността на клиента е най-важната. Това е наградата за свършената работа. Ако днес си поправил повредата, направил си всичко, на което си способен в един дом и клиентите са останали с усмивка на лицето, значи си си свършил работата. Има много начини да задържиш клиента и да го накараш да се почувства специален, да му покажеш, че държиш на него, макар да не си най-добрия на света. Изкуственото любезничене определено не е от тях! Вие предлагате услуга, която би трябвало да носи удоволствие. Когато си клиент от няма и месец и не ти предоставят услугата, за която плащаш, 2 седмици, няма как клиентът да почувства това удоволствие. А още по-малко, когато накрая се опитат да му обяснят, че всъщност проблемът си е негов.

  8. drama Says:

    Няма значение кой е мобилният оператор. С абсолютно всички прекъсва. Даже , когато се говори на стълбището, също прекъсва. Забелязах, че даже и в съседните стаи да съм, няма разлика. Мои приятели много се забавляваха с това да пробват с кой оператор прекъсва и с кой не. С всички прекъсва. Само от стационарния телефон не. Антената се намира на балкон с южно изложение с абсолютна видимост и празно пространство отпред към Витоша в единия край на апартамента. Телевизорът е в другия край.

  9. xpyc Says:

    както казах съм техническо ориентирани лице и не ми плащат, за да чета блогове, но лично съм заинтересуван от проблема, който изпитвате. заявете на 123 проблем с прекъсвания или пишете на Technicaldesk@. ще бъдете посетени и ще бъде анализиран честотния спектър. ако се наложи може да бъде преместена антената. ако не се реши проблема ще се прекрати договора. знам, че тези, които ходят по адреси не са много клиентски ориентирани и тази част на компанията предстои да се оптимизира(което вас като клиент слабо ви вълнува).

  10. KoHTpa Says:

    Кой да ги посети клиентите като се съкрати до минимум персонала на техниците?? Какво означава оптимизиране на техниците и жъобще не им трябва да са клиентски ориентирани. Тези , които са така наречени от хрус „клиентски ориентирани“ служители в Бизнес центровете такива таргети гонят, че хората са дигнали ръце от техните измислени оферти. Колко хора не са получили обещаните телефонни апарати? 123 сигурно са им пламнали ушите да реват хората за едно и също. Много трябва да се работи в тази компания… За съжаление най-много се приказва, нищо повече.

  11. drama Says:

    Точно така е! Звучиш като служител. Аз съм клиент, а ти даже си попаднал там да работиш. Ужас! Много е просто. Смени си работата и ги остави сами да си гонят таргетите.:-)))

  12. Barklay Says:

    Много гаден интернет, винаги прекъсва, 5 минут има, прекъсва, след това половин час не мога да се свържа, а когато говоря по скайп – никой не ме разбира, прекъсва през 10 секунди, няма да звъня на 123, по лесно и по добре да се свържа към друг интернет доставчик, ако почна да звъня на 123, това ще е през 5 минути, жал ми е за моите нерви, не за тях

    • Точно така е, затова нета ми не е при тях! Поне има избор на доставчици с мноооого по-добро качество !

  13. Tp3Ba Says:

    abe hora az sum edin ot purvite potrebiteli na btc i na ads netA kato cqlo i do den dne6en ne sum imal problem s neta i neta ne e spiral i za sekunda edinstveno imah prekusvane 6toto bqh smenil adresa da ne mi e avtomati4en i mi turse6e dns syrvyr. Polzvam vivacom net tv i mobilna karta i tova e nai loqlnata i nai klientski orentiranata kompaniq kazvam go za6toto predi vreme raboteh v Germanos i prodavah uslugite na globul i znam za kakvo idva re4 a 4e vie ste 4astni slu4ai nikoi ne vi e vinoven a i tova 4e ne ste se obadili na pravilniq 4ovek da vi razre6i problema si e li4no va6 problem otidete v ofis i 6te vi pomognat te zatova sa tam za da priemat klientite takiva kakvito sa a imenno i problemnite klienti ako ne vi svur6at rabota v edin ofis to v drug 6te go napravqt

    • drama Says:

      Dali tvoyat sluchai e chasten ili moyat, niama znachenie. Chudesno e, che si dovolen! Polzvai gi. Moyat opit s televiziata im e koshmaren i s obslujvaneto okolo tazi usluga do posledno. Prekratih dogovora. I nikoga na nikogo niama da ya preporacham. Edna godina OGROMEN kompromis!!! Ne znam kolko sa loyalni kum teb, no az stignah do advokat.
      Polzvam domashen telefon i Internet ot tiah i niamam problem. No za televizia ima da rabotiat mnogo.

    • Може и да си доволен, но по-скоро звучиш като техен представител. За голямо съжаление се налага служебно да ползвам телефон на Виваком и само ще посоча, че от месец май до сега нито веднъж не сме получили фактура на адреса на офиса. Пак разправии – отиваш до магазин на оператора, там сверяват адреса на офиса ни (има пощенски кутии с ключалки), казват , че е същия и че няма причина да не си получим фактурата, поръчваме си дубликат за счетоводството, и … другия месец пак така! Нов дубликат, нова сверка на адреса -няма причина да не си получавате документа и … Ноември е… Пак ще искам дубликат за предходния месец! Кеф!

      • drama Says:

        Никой не може да ти даде това, което те могат да ти обещаят!!! – ВИВАКОМ

  14. saiman Says:

    Interneta e neizpolzvaem!!!uj neogranichen ama kato svarshis megabaaitite dotam! m.facebook daje nemoga da zaredq!!!moshenici dolni!!!!

  15. nenavivacom Says:

    здравейте пичове , да кажа и аз как просто не ги издържам тия виваком свиваком, тоест до сега ги издържах с по 17 кинта на месец , само да кажа подписах 2 години договор ,за да ползвам намаления за доп.приемници на сателитната тв.
    до тук ок.после отделно имам 1 флашка за моб.нет с 600 мб трафик на макс.скорост за 6 лева на месец. гледам офертите че ако обединя тия 2 услуги мога да ползвам намаление и общо да плащам 10.80 лева на месец и за двете услуги така го разбирам аз сори ако бъркам.е обединих си двете услуги и така вместо обаче да стане 10.80 лева те ми намалиха едната такса за тв с 2 до 3 лева и флашката с нета за до 3 лева и общо пише там някаквото намаление и опс иде изненадата дават ми намаление нали , ама после 6 лева ддс
    като се има предвид че аз съм с 3 приемника за сат.тв плюс тая флашка за нет е нали колкото повече услуги ползвам плаюам по малко за ко ми начисляват това скапано ддс , като се има предвид да уточня че не ми бе споменато че отделно е ддсто, само ми викат че ще плащам по 10.80 на месец. а после след като взех и още по дълго си четох договора разбрах че са ме и метнали със това че без да обединявам двете услуги които ползвам , само за това че съм подписал договор за 2 год. за телевизията само тя трябва да си е като отделна от нета за 10.80. друго реших да си прекратя по рано договор със новите правила 3 месечни такси , отивам в единия офис и там тоя ми вика ако решите да се октажете 3 такси и всички неизползвани намаления до оставащия срок от договора , питам колко е сумата оня ми сметна и вика 145 лева и ми се хили доволен…… е нямам думи.. аз обаче не бях съгласен за толкова пари и не платих . писах писмо през сайта на виваком да ми обяснят това наистина ли е така и те казаха да. тогава викам си аз дай да копирам писмото ми до виваком и отговора от тях. и го пратих до сайта на кзп . те направиха проверка и пратиха ми отговор че това не е в правмощията на свиваком и не могат да ми искат такива пари а само 3 месечни такси и използваните до тук намаления. отидох пак в офис подох молба за развод с свиваком за предсрочно прекратяване на договор на няма значение датата миналия месец казаха ми да дойда след точно 1 месец на същата дата начислиха ми идиотите бедни още една такса заради 1 месец предизвестие,
    отидох точно днес 26.09.2016 според молбата , 1 там служител отначало разбра за кво става дума обаче ми вика изчакай 15 мин че не му зарежда програмата , минаха тия мин и каза не може да стане на тоя комп елате на другия
    почна да обработва данните ми и вика ще дължиш 110 лева , викам добре дай да приключваме ама после тоя вика на една колежка по телефона да си дадяла някаква парола за да провери по точно сметките тя не я даваше , и той вика трябва да я изчакате до половин час ще дойде , ок чакам чакам пак няма я отивам питам тоз кога ще дойде след 1 час айде пак чакам ,даже му казах помолих го ако дойде да ми звънне на мобилния телефон той вика ок , и пак чаках на вънка , след което реших да оитида по рано оказа се че тя дошла ама той не ми се обади да каже . после викам и на таз мома айде да приключим договора а тя вика не можете още не е минал 1 месец , е как викам и миналия месец точно на тая дата е молбата пусната значи минал е месеца предизвестия и тя вика не може елате утре ! е какво е това излишно разкарване ти искаш пари да им дадеш те не ти ги щат ако си мислят че с това ще ме накарат да размисля за да не се откажа не са познали !

    призовавам ви не ползвайте услугите на виваком ако искате да си пазите здравето здраво тоест нервите извинете ме че толкова много писано от мене ама нямаше как да е по кратко ако успея утре вече да се отърва от тия ще ви пиша пак !

Вашият коментар

