Глоба с фиш – как да не си губим времето!

Мдаааа…Фишче, за скорост…


По новите закони трябва да се плати в седемдневен срок. Възможностите са няколко – по електронен път, с банков превод или с пощенски запис. Естествено таксите за всяка от изброените услуги е различна и всеки сам преценява как ще му бъде по-удобно и по-безболезнено.  Ако си внесете „дълга“ в СИБанк, таксата е 3.50 , което не е малко като се има предвид, че все пак това е вътрешнобанков превод, но вероятно в други банки таксата е по-висока. При тях ще се таксува като междубанков превод, макар и да не съм 100% уверен, дали някъде няма по-ниска такса.

В едно обаче съм абсолютно убеден! Уважаеми колеги и колежки (водачи на МПС), не си губете времето,нервите и самочувствието да ходите до клон на Български пощи – няма да ви огрее! Навсякъде е разпространена информацията, че за по-лесно и бързо плащане може да ползвате услугите на всеки пощенски клон. И понеже ми е близо и ми е на път – с фиш в ръка влизам в Централна поща.

Кратък разговор по темата между мен и навъсената служителка/СЛ/:


АЗ: Добър ден! Искам да си платя глобата към КАТ.

СЛ: Тук може само с пощенски запис.

АЗ: Да,именно-ето фиша.Какво друго Ви е необходимо?

СЛ:Точни данни на получател-трите имена,адрес,IBAN…

АЗ:На фиша има само IBAN, няма имена- пише само МВР!

СЛ: Не може! Трябват имена и адрес!

АЗ: Да,но нали Вие работите с НАП,МВР и т.н. нямате ли координатите за попълване?Аз от къде да ги намеря?Не идват ли при вас да си плащат?

СЛ: Ние ги нямаме, вървете в банка…

АЗ: Но нали навсякъде е обявено, че при Вас може да се плаща?!

СЛ: Абе, обявено…

Така недоумяващ за пореден път родната действителност се запътих към банковия клон. Поне да не ни лъжат така!

В клон на Български пощи НЕ МОЖЕ да се плати глоба с фиш !!!

3 Коментари to “Глоба с фиш – как да не си губим времето!”

  1. milko Says:

    Извинявай, не съм съгласен – днес ходих 2 фиша да платя с пощенски запис, дори жената в пощата ми предложи да ми попълни записа, защото „било много сложно“. Изключително любезна и търпелива жена.

  2. todoroff Says:

    Радвам се , че си попаднал на такава служителка. Може да са взели мерки, а може просто да си късметлия. Аз явно не улучих… Но продължавам да си мисля , че такива учтиви служители са по-скоро приятно изключение от правилото.

  3. Гадо Says:

    На мен пък ми се случи следното нещо. Отидох в пощата да си платя фиша. Попълних две бланки, като всяка информация преписах 3 пъти… Име – 3 пъти, IBAN – 3 пъти, дата 3 пъти, адрес 3 пъти и т.н. и всичко това на един лист. На другия лист всичко само веднъж. За услугата платих 1.10 мисля че беше.
    След няколко дни получих в пощенската кутия бележка за пощенски запис. Отидох до пощата, за да ми съобщят, че номера на банковата сметка, който съм попълнил е закрит!!! Предложиха ми (наи-учтиво) да попълня ново платежно (хахахаха по 3 пъти всичко на ново) с новия номер на сметката. Аз обаче предпочетох да платя 3.50 в СИБАНК. В СИБАНК пък ми препоръчаха да отида до НАП, където нямало такса.
    Явно са сменили гадовете номера на сметката, но старите фишове си вървяяяяяяяят с пълна сила.

Вашият коментар

