Как се сади зеле !?!

Понеже  големият  ми  син  е  в  четвърти  клас,  а  аз  като  всеки  средностатистически  родител, страдам  от  перманентна липса  на  време  за  децата,  онази  вечер  се  заслушах  в  цитата  на  Слави  от  читанката  за  четвъртокласници. Стана ми интересно какво ще прочете и какво съм пропуснал да забележа.

Предполагам, че това е някакъв начин да се заменят ония часове навремето в училище – как се казваха …  където някакъв даскал ( по биология обикновено) обясняваше на подсмихващата се, почти детска аудитория, за моралните и сексуалните отношения между мъжа и жената. За нас тогава тези часове бяха безсмислени, заради вече отдавна известните ни  факти, но същевременно и доставящи удоволствие (без задни мисли)- понеже бяха за предпочитане пред математика или химия. Но доколкото имам спомен, това беше вече в 7-8-ми клас. Сега явно се започва по-отрано. Да се сещат бъдещите пубери какво ги чака!  И да се научат как се сади зеле!

Моля, чети до край и си трай !

Един коментар to “Как се сади зеле !?!”

  1. […] от  перманентна липса  […] Прочетете повече -> WordPress.com Top Posts Постъпили търсене Условия:как се сади зелекога се […]

Вашият коментар

